Reklamácia a vrátenie tovaru

REKLAMÁCIE

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

Zabalený tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a vyplneným Reklamačným formulárom na adresu:

RINKAGE

Modranská 2

91701 Trnava

Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.

Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.

My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.

V lehote do 30 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená.

Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach TU

VRÁTENIE TOVARU

Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný a s visačkou.

Je na Vás, či si vyberiete vrátenie peňazí, alebo si budete želať tovar vymeniť za iný. My Vám, bez zbytočného odkladu, vrátime peniaze na váš účet (najneskôr do 14 dní od obdržania vráteného tovaru), alebo Vám pošleme iný tovar. V prípade, že ste platili kartou online, peniaze Vám vrátime na túto platobnú kartu.

Presný postup vrátenia tovaru:

Vyplňte, prosím Formulár na vrátenie tovaru.

Tovar spolu s formulárom a faktúrou zabaľte a odošlite na adresu:

RINKAGE

Modranská 2

91701 Trnava

Po doručení zásielky ju spracujeme a do 14 dní Vás budeme informovať.

Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach TU

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@rinkage.sk.

RINKAGE.sk